برترین برندهای پیانو آکوستیک

برندهای برتر پیانو :
Steinway & Sons
کیفیت و تاریخ در کنار هم آمده‌اند تا استین و سانز به برند محبوب بسیاری از موزیسین‌ها بدل شود. یک مهاجر آلمانی به نام استین وی کار خود را از نیویورک آغاز کرد که تا به امروز ادامه پیدا کرده است.
استین وی آرزوی پیانیست‌های کلاسیک هست. بسیاری از پیانیست‌ها مانند لانگ لانگ، میتسوکو اوچیدا و مارتا آرگریچ این برند را تایید می‌کنند. استین وی سایزهای متنوعی از پیانوهای بزرگ را پیشنهاد می‌دهد که می‌توان متناسب با ابعاد سالن کنسرت یکی از آنها را برگزید.
باتوجه به سابقه طولانی این برند می‌توانید نمونه‌های قدیمی آن را برای فروش پیدا کنید. پیانوهای گرند استین وی شناخته شده‌ترین در بازار هستند اما با توجه به رنج قیمتی که دارند تنها به موزیسین‌های واقعی پیشنهاد می‌گردند. خوشبختانه آن‌ها دو سری پیانو را برای بودجه‌های محدود تولید کرده‌اند. سری ESSEX که پایین رده بوده و سری Boston که میان رده محسوب می‌شود.
Bösendorfer
این شرکت در سال 1828 تاسیس گردیده و پیانوهای آن صدایی غنی و دوست داشتنی دارد. یکی از ابداعات این شرکت افزودن کلیدهایی فرای 88 کلید همیشگیست. این سازنده پیانو بهترین انتخاب برای افراد خبره است که حاضرند بهای بالایی برای پیانوی عالی پرداخت نمایند. در واقع حاضرند گرانترین پیانوی دنیا را خریداری نمایند. بخش عمده تولید بوسندورفر را پیانوی گرند تشکیل می‌دهد و تعدادی محدود هم پیانوهای آکوستیک تولید می‌کنند. هنرمندانی همچون کیمیکو ایشیزاکا، بیتریس بروس و ساسکیا جورجینی از پیانو بوسندورفر استفاده می‌نمایند.
C. Bechstein
پیانوهای بکشتاین دارای تاریخچه‌ای طولانی هستند، با تأیید از آهنگسازانی مانند فرانتس لیست و کلود دبوشی ایجاد تقاضای جهانی کرده است. واسیلی پریماکوف، کیت آرمسترانگ و میشل دالبرتو مشهورترین پیانیست‌هایی هستند که از نواختن این پیانوهای زرق و برق دار و زیبا لذت برده‌اند. این پیانوهای آلمانی همان قدر که برای اجرا در صحنه کنسرت خوب هستند در استودیو هم عملکرد بی‌نظیری دارند. این شرکت پیانوهای عادی بسیار باکیفیتی می‌سازد. قیمت پیانوهای کنسرتی این شرکت بسیار بالاست اما بکشتاین سه برند دیگر با قیمتی مناسب برای نیازهای گوناگون دارد.
Fazioli
این شرکت در شمال ایتالیا واقع شده و سازنده بهترین پیانوهای گرند است. مدل‌های متنوع این شرکت از مواد بی نظیری همچون نارون قرمز، آبنوس و حتی ورقه‌های طلا ساخته می‌شوند. پیانوهای فازیولی حقیقتا در خدمت هنر هستند و قیمت بسیار بالای آن‌ها را توجیه می نماید. با وجود اینکه این برند جوان در دهه 70 میلادی توسط پائولو فازیولی تاسیس شد ولی بسیار سریع محصولات آن در سراسر جهان شناخته شد. Blüthner
بلیتنر مارک آلمانی بر پایه لایپزیگ است که در طول زمان تحسین آهنگسازانی مانند برامس، مالر و واگنر برانگیخته است. محبوبیت این برند به واسطه استفاده گروه بیتل افزایش پیدا کرد. این پیانوها از آزمون‌های بزرگی سربلند خارج شده‌اند. بلیتنر در حال حاضر رنج گسترده‌ای از مدل‌های عادی و بزرگ را می‌سازد. بسیاری از هنرمندان مانند ریما چاخاطوریان، بیلی چایلدز و یینگ فنگ از پیانو بلیتنر استفاده می‌کنند.
Fazioli
این شرکت در شمال ایتالیا واقع شده و سازنده بهترین پیانوهای گرند است. مدل‌های متنوع این شرکت از مواد بی نظیری همچون نارون قرمز، آبنوس و حتی ورقه‌های طلا ساخته می‌شوند. پیانوهای فازیولی حقیقتا در خدمت هنر هستند و قیمت بسیار بالای آن‌ها را توجیه می نماید. با وجود اینکه این برند جوان در دهه 70 میلادی توسط پائولو فازیولی تاسیس شد ولی بسیار سریع محصولات آن در سراسر جهان شناخته شد.
Yamaha
این نام تجاری ژاپنی در سراسر جهان به خاطر برتری و انعطاف پذیری آن شناخته شده است. آن‌ها پیانوهای مقاوم و باکیفیت می‌سازند همچنین پیشنهادات دیجیتالی خوبی برای شما دارند. پیانوهای این شرکت صدایی مشخص و شفاف دارند و هنوز هم صدای زنگ صدای بی نظیری تولید می‌نمایند. یاماها برندی نوآور است که به طور مداوم در حال ساخت و بهبود مدل‌های جدید برای سلیقه‌های گوناگون است. یکی از ویژگی‌های جالبی که می‌توانید در پیانوی یاماها پیدا کنید گزینه پیانوی بی صدا است. پیانوی بی صدا به شما این امکان را می‌دهد تا پیانوی آکوستیک بنوازید اما صدای آن را تنها از طریق هدفون بشنوید. به واسطه این ویژگی می‌توانید ساعت‌ها به تمرین بپردازید بدون اینکه مزاحم کسی شوید. بسیاری از موزیسین‌های نامدار مانند آلیشا کیز، التون جان و چیک کورا از یاماها استفاده می‌کنند. مدل U1 و نسخه بزرگتر آن یعنی U3 از مدل‌های محبوب پیانوی آکوستیک می‌باشند. سری CLP هم گزینه دیجیتال محبوب است.

pnavaz95 وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *